“Operaţiunea Autobuzul”: Da, sunt naţionalistă! Ţin cu românii

2

 

M-am exprimat public despre „Operaţiunea Autobuzul” odată cu gestul nesăbuit al Primăriei Constanţa de a îndatora oraşul cu 22 milioane euro plus dobânzile de la BERD, cu scopul de a cumpăra 104 autobuze Isuzu din Turcia, la un preţ cu mult mai mare decât în oferta oficială a producătorului turc sau decât au plătit alte oraşe (1), (2), (3).

Cu această ocazie am descoperit că licitaţia de la Constanţa a fost doar un episod, iar povestea este cu mult mai amplă şi mai întunecată, la scara întregii ţări. Este de fapt povestea noastră, a tuturor, a societăţii româneşti de după 1990. Este o poveste despre lupta dârză a unicului producător român de autobuze care se încăpăţânează să se bată cu o coaliţie monstruoasă de politicieni, aleşi locali, afacerişti şi finanţatori internaţionali. O firmă românească este supusă în România unei prigoane incredibile, cu scopul favorizării firmelor străine, din Turcia.

Veţi vedea cum de toate tentativele de reindustrializare a ţării eşuează, de ce nu reuşim să reclădim industria distrusă de „tranziţia” şi „reformele” de după 1990 şi cum de au plecat 4 milioane de români din ţara lor.

Acestea sunt adevăratele probleme ale României, pe care nici un politician nu are curajul să le discute, nicidecum balivernele pe care le vedeţi seara la TV. Nimeni nu sare în apărarea României, a românilor, a firmelor româneşti, a capitalului românesc. Nu le pasă că românii le plătesc lor pensiile speciale nesimţite de la bugetul statului. Firmele româneşti şi cele străine au cifră de afaceri egală, pe ansamblul economiei, dar străinii declară profit o treime din profitul românilor, pentru a nu plăti impozite în ţara noastră.

Unicul producător român de autobuze este boicotat de primării în favoarea firmelor turceştiFoto: Autobuzul românesc Eurobus Diamond nu este cumpărat de primării. Statul român şi BERD susţin şi finanţează concurenţa neloială împotriva industriei româneşti

După distrugerea de către corupţi a producătorului român de autobuze, SC Rocar SA din Bucureşti, fosta întreprindere Autobuzul din perioada comunistă, această industrie a reînviat în România. La Ciorogârla lângă Bucureşti, în judeţul Ilfov, se produce un nou autobuz românesc, unicul din România. Este Eurobus Diamonds.

BMC Truck & Bus este unicul producător român de autobuze. Este o investiţie de 25.000.000 euro lângă Bucureşti, la Ciorogârla, judeţul Ilfov. Produce autobuze competitive, cu motoare Mercedes-Benz şi cu alte componente de ultimă generaţie (axele ZF-Germania, cutia de viteze-ZF-Germania, sistem de direcţie ZF-Germania, sistem de răcire motor-Bosch-Germania, partea electrica-Siemens-Germania, etc.). Preţurile sunt competitive. Cu toate acestea, firma este descalificată abuziv de la licitaţii, iar acolo unde reuşeşte totuşi să participe, pierde în favoarea concurenţei din Turcia, prin încălcarea flagrantă a legislaţiei privind achiziţiile publice.

Nu am nimic cu Turcia sau cu turcii, deşi sunt indignată de monopolul obţinut abuziv de aceştia pe piaţa autobuzelor din România. Cea mai bună dovadă este că acţionarii firmei de la Ciorogârla sunt trei turci, dintre care acţionarul majoritar este Sinan Kilic.

BMC Trucks & Bus este o firmă românească pentru că:

– Cei trei acţionari turci sunt de mulţi ani cetăţeni români, stabiliţi în ţară împreună cu familiile.

– Firma este înregistrată în România.

– Brandul este înregistrat în România.

– Autobuzele sunt omologate la RAR, Registul Auto Român.

– Fabrica se află în România, în judeţul Ilfov.

– Taxele şi impozitele se plătesc la bugetul consolidat al statului român, adică la bugetul statului, bugetul local şi bugetul asigurărilor sociale.

– Muncitorii sunt români.

– Directoarea este româncă, o femeie extraordinară, Silvia Colacea, care se bate fără teamă cu nemernicii.

Monstruoasa coaliţie împotriva producătorului român

P

Foto: Gabriela Firea, o ipocrită. Se îmbracă în ie românească şi organizează pelerinaje la Sfânta Paraschiva, dar prigoneşte unicul producător român de autobuze

Producătorul român de la Ciorogârla avea 200 de salariaţi, dar a fost nevoit să concedieze 100 dintre aceştia pentru că nu a reuşit să-şi vândă marfa şi avea pe stoc 50 de autobuze, în timp ce la licitaţii dubioase primarii „români” au cumpărat sute de autobuze din Turcia. Cine răspunde pentru că 100 de muncitori români au rămas pe drumuri, lăsaţi ei şi familiile lor fără mijloace de subzistenţă? Eu sunt creştină şi ne apropiem şi de Postul Sfintelor Paşti. Dar mă încearcă gândul că pe ticăloşii care s-au unit cu străinii împotriva românilor s-ar putea să-i ajungă blestemele celor 100 de familii ale muncitorilor, nenorocite fără scrupule de corupţii din administraţie, lăsate fără mijloace de trai.

Cooperativa lucrează la scara întregii ţări şi a ajuns şi la Chişinău. De vreo doi ani turcii au vândut în România autobuze cât n-au vândut de când fiinţează fabricile lor. Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) se duce şi dă credit unei primării în cadrul unui program de „mobilitate urbană” şi, ce să vezi? Imediat după aceasta, cu creditul luat de la BERD, primăria organizează o licitaţie unde fără greş câştigă o firmă turcească cu care se semnează contractul de cumpărare de autobuze. La Constanţa Făgădău a luat 104 autobuze, la Bucureşti Gabriela Firea a cumpărat 400 autobuze turceşti, la Braşov 105 autobuze, la Iaşi 88 autobuze şi aşa mai departe, la multe primării din ţară. Peste tot, BERD a creditat iar primăriile cu banii au organizat licitaţii la care au câştigat exclusiv firmele turceşti.

Foto: Liviu Dragnea face pe naţionalistul, dar îi vinde pe români fără scrupule

Am căutat o explicaţie pentru care la achiziţiile publice finanţate cu credite date de BERD câştigă întotdeauna firmele turceşti şi am găsit repede ce căutam! Pe site-ul BNR scrie că la BERD România este încadrată într-o „constituenţă”, adică o divizie, care este condusă de Turcia (4). De acum lucrurile sunt clare. Turcii dispun unde merg banii şi tot ei decid cine câştigă licitaţiile, adică tot ai lor, şi cine ar susţine contrariul ne jigneşte inteligenţa, ne crede proşti.

La Bucureşti producătorul român a fost descalificat pentru că oferea autobuze de 12 metri, care reprezentau grosul achiziţiei publice, 320 autobuze. Însă cei care au făcut caietul de sarcini au exclus producătorul român pentru că au introdus o clauză eliminatorie. Chipurile mai aveau nevoie şi de 50 de autobuze de 10 metri şi 30 autobuze articulate de 18 metri şi trebuiau toate luate musai de la acelaşi producător, ori firma românească produce doar din cele standard, de 12 metri. Faptul că oferta firmei româneşti era cu 10 milioane euro mai ieftină decât a concurentului turc Otokar nu a înduplecat-o pe primăriţa Gabriela Firea. De fapt şi soţul ei, Florentin Pandele, primar în oraşul Voluntari din Ilfov a cumpărat 10 autobuze turceşti. La Iaşi, firma românească a pierdut în favoarea firmei Anadolu, importatorul autobuzelor turceşti Isuzu.

La Chişinău a fost japcă pe faţă. Producătorul român nu a avut nicio şansă. Deşi Chişinău nu este în România, republica eşuată de peste Prut şi regimul oligarhului Plahotniuc sunt susţinute politic şi economico-financiar de România. Statul român ar fi avut toate pârghiile pentru a-i determina pe cei de la Chişinău să nu defavorizeze la licitaţie producătorul român. La ce mai avem guvern, Minister de Externe, ambasadă, la ce-i mai sponsorizăm cu sute de milioane de euro pe moldoveni din moment ce la Chişinău nu putem face nimic şi nu avem nicio influenţă sau mai bine zis nu ne exercităm influenţa cu scopul promovării intereselor româneşti?

Statul român împotriva intereselor româneştiFoto: Discotecarul Orlando Teodorovici, ministrul Finanţelor, deţine şi funcţia de vicepreşedinte al BERD

Toţi întorc capul şi nimeni nu vede. Românii au ajuns străini în ţara lor şi nu îi mai apără nimeni. Avem instituţiile statului, procurori, Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, Consiliul Concurenţei. Chiar nu a văzut nimeni? Este absolut exclus ca din punct de vedere statistic doar vreo doi producători din Turcia să câştige toate licitaţiile. Întotdeauna în asemenea cazuri organele de stat se autosesizează şi am multe exemple în acest sens de dat. Consiliul Concurenţei de ce nu a declanşat o investigaţie împotriva practicilor anticoncurenţiale?

Liviu Dragnea, care maimuţăreşte greţos naţionalismul, şi care vrea să-şi facă campania electorală bazată pe mesajul „naţionalist”, că aşa l-au învăţat pe el consultanţii israelieni, vrea să ne spună că nu ştie nimic. Pe bune? Nicio numire în funcţiii cât de cât importante nu se face mai înainte ca înainte ca persoana avută în vedere să treacă şi prin biroul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi să-i jure credinţă. Dragnea chiar nu a ştiut de licitaţii de zeci de milioane de euro? M-ar umfla râsul dacă l-aş vedea că iese să spună că n-a ştiut nimic.

România este membră şi acţionară la BERD, calitate în care deţine şi o funcţie de vicepreşedinte, ocupată de drept de ministrul Finanţelor, discotecarul Orlando Teodorovici. Orlando chiar nu a văzut că instituţia unde este vicepreşedinte creditează concurenţa neloială împotriva unicului producător român? De fapt antiromânul Orlando Teodorovici este un mai vechi client al siteului meu şi am arătat cum acesta a dat ajutoarele de stat de la bugetul României în valoare de 1,5 miliarde lei în exclusivitate firmelor cu capital străin şi nicio firmă românească nu a văzut nici 5 bani de la el (5). Acelaşi Orlando, când credea că puciul anti-Dragnea din PSD va reuşi, era gata să promită ambasadelor că va da orice multinaţionalelor dacă el va fi sprijinit în funcţia de prim-ministru (6).

Mai sunt români patrioţi şi cinstiţiFoto: Adrian-Florin Dobre, primarul din Ploieşti, a cumpărat 50 de autobuze româneşti. Să-i dea Dumnezeu sănătate!

Nu-i credeţi pe cei care spun „suntem o naţie de hoţi”. Nu este adevărat. România mai are resurse să renască. În cazul autobuzelor turceşti nu toţi primarii au acceptat să intre în cooperativa care sugrumă producătorul român. La sfârşitul anului trecut au ajuns la Ploieşti primele 10 autobuze româneşti Euro Bus Diamond, dintr-un lot de 50 de autobuze cumpărate de Primăria Ploieşti. Să-i dea Dumnezeu sănătate primarului din Ploieşti, Adrian-Florin Dobre! Au mai avut curaşul să aleagă autobuzul românesc primarii din Brăila, Târgu-Jiu, Sibiu şi alte oraşe din ţară. Românii se încăpăţânează să reziste şi România va renaşte!

Da, sunt naţionalistă!

Mă consider naţionalistă pentru că susţin interesul naţional românesc. Această noţiune este foarte simplă. Tot ceea ce în mod evident avantajează România şi pe români este interes naţional românesc. În acelaşi timp însă, sunt o europeană convinsă şi mă bazez pe principiile europene, care în cazul „Operaţiunii Autobuzul” au fost călcate în picioare. Vreau să se aplice regulile Pieţei Unice Europene. Vreau să nu fie discriminaţi agenţii economici după criteriul originii capitalului. În cazul de de faţă o firmă românească este discriminată. Vreau să se aplice regulile competiţiei libere şi transparenţei achiziţiilor publice.

PSD cu Dragnea în frunte se vor da „naţionalişti” în campania electorală, pentru a-i înşela încă o dată pe români. Dar le voi arăta eu ce înseamnă naţionalism! Eu am asta în sânge. Sunt nepoata lui Stere Ploscaru, luptătorul naţionalist din gruparea „Haiducii Dobrogei”, care împreună cu Gogu Puiu şi fraţii Fudulea a opus rezistenţă armată ocupanului străin şi uneltelor sale bolşevice în 1950. Pesediştii sunt urmaşii lui Ion Iliescu, Silviu Brucan, Alexandru Bârlădeanu, agentura KGB, trădătorii de neam şi ţară. Nu aceşti pigmei îmi dau mie şi altor români lecţii de naţionalism!

Românii se ridică❗️Hai Constanţa❗️💙💛❤️

Hai România❗️🇹🇩

(1) https://www.nicoletaploscaru.ro/operatiunea-autobuzul-13-milioane-euro-din-cele-26-de-la-berd-sunt-bani-aruncati-dovada/

(2) https://www.nicoletaploscaru.ro/operatiunea-autobuzul-banditii-din-chisinau-il-arata-cu-degetul-pe-fagadau/

(3) https://www.nicoletaploscaru.ro/paguba-de-la-autobuzele-lui-fagadau-costa-cat-un-spital/

(4) https://www.bnr.ro/Relatia-cu-Banca-Europeana-pentru-Reconstructie-si-Dezvoltare-(BERD)-1449.aspx

(5) https://www.nicoletaploscaru.ro/iata-cum-au-gonit-4-milioane-de-romani-din-tara/

(6) https://www.nicoletaploscaru.ro/orlando-ne-vinde-pentru-candidatura-la-presedintia-romaniei/

2 COMENTARII

  1. Cele MAI ORIBILE SI MAI ORDINARE autobuze pe care le-a avut constanta vreodata !!! Nici GRATIS n-as fi luat asemenea ORIBILITATI INCONFORTABILE si SUFOCANTE !!! Scaunele sunt mici, inghesuite, acoperite cu un strat de buret de 5 milimetri, de te dor spatele si curul cand stai pe ele, iar culoarul dintre randuri este atat de ingust, incat trebuie sa strivesti pe cineva daca vrei sa treci printre ele !!! Fara aerisire in interior , intr-o caldura insuportabila, iarna termometrul arata 25 – 27 grade C in interior, in timp ce afara sunt 0 grade sau chiar sub zero grade !!! Inauntru transpiri, iar cand cobori ai toate sansele sa faci macar o viroza pulmonara, daca nu direct pneumonie !!! E plin de camere de filmat peste tot, dar aurolacii si TIGANII ( votanti psd forever ) POLUEAZA PESTILENTIAL aerul si asa irespirabil din interiorul acestor COSCIUGE AMBULANTE FAGADESCIENE !!! BLESTEMAT sa fie in veci, cine a adus aceste NENOROCIRI in constanta !!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here