Crearea „brandului” Constanţa

0

Strategia mea prevede transformarea Constanţei într-un centru regional de influenţă şi atractivitate. Pentru ca studenţii, turiştii, investitorii, profesioniştii cu înaltă calificare, să fie atraşi la Constanţa, oraşul trebuie să devină atractiv.

Constanţa trebuie să devină centru sportiv internaţional şi pentru aceasta am ca obiective construirea stadionului ultramodern cu fonduri de la Compania Naţională de Investiţii şi mărirea de la 5.000 la 10.000 locuri a capacităţii Sălii Polivalente finanţate de CNI.
Constanţa trebuie să devină centru universitar şi ştiinţific internaţional. Parteneriatul dintre Primărie şi Universitatea „Ovidius” va ajuta Universitatea să urce în topurile naţionale şi internaţionale ale universităţilor, cu scopul de a atrage cât mai mulţi studenţi români şi străini, cât mai mulţi profesori de prestigiu.

Constanţa va fi promovată ca „Oraş regal”, prin recuperarea şi restaurarea Castelului Reginei Maria din Mamaia şi introducerea acestuia în circuitul cultural-turistic. Inima Reginei Maria va fi transferată de la Sinaia la Mamaia, cu acceptul familiei regale.

Constanţa va fi promovată ca „Oraş Art Nouveau”, stilul arhitectonic al Cazinoului. Aceasta se va face prin restaurarea clădirilor în stil Art Nouveau din Constanţa şi prin aderarea Constanţei la reţeaua europeană a oraşelor Art Nouveau, unde se mai află Edinburgh, Barcelona, Oradea, Budapesta ş.a.

Constanţa va fi promovată ca „Oraş apostolic, al Sfântului Andrei”. Pentru aceasta susţin ridicarea Arhiepiscopiei Tomisului la rang de Mitropolie şi demersuri pentru aducerea unei părticele din moaştele Sfântului Andrei la Constanţa. Pentru încurajarea turismului religios voi colabora cu Ministerul Culturii, Consiliul Judeţean, Arhiepiscopia Tomisului, pentru punerea în valoare a tuturor monumentelor şi vestigiilor religioase de pe teritoriul municipiului şi judeţului.

Constanţa – oraşul antic Tomis. În colaborare cu Ministerul Culturii şi Consiliul Judeţean Constanţa voi susţine reabilitarea tuturor siturilor antice şi monumentelor, pentru a putea promova Constanţa ca destinaţie de top pentru turismul cultural. Este inadmisibil să avem comori arheologice în paragină, sau ca restaurarea sau reabilitarea Edificiului Roman cu Mozaic ori a Muzeului Naţional de Istorie şi Arheologie să fie fără sfârşit.

Constanţa – „Silicon Valley”. Constanţa va deveni centru al industriei IT prin dezvoltarea de secţii sau facultăţi cu profil de Electronică şi Automatizări şi Calculatoare la „Ovidius”, cu sprijinul Primăriei, şi atragerea de investitori din IT pe baza forţei de muncă autohtone.

Link-uri:

  1. Strategia dezvoltării Constanței: https://www.nicoletaploscaru.ro/nicoleta-ploscaru-primarul-tau-program-politic-strategia-dezvoltarii-constantei/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here