Cine face bani din sclavia românilor?

0

Operatiunea “Sparanghelul” miroase rău de tot a “Stat Paralel”! Aceiași “băieți” care vând statului măști de zeci de milioane de euro fără licitație au organizat și recrutarea și trimiterea zilierilor români în Germania, de la Aeroportul Cluj?

– Cine și cum i-a recrutat pe oameni? Ce firmă de recrutare a forței de muncă?
– Zborurile au fost permise prin Ordonanța Militară 7 din 4 aprilie. Atunci cum au reușit recrutorii să găsească mii de oameni între 5 aprile și 8 aprilie, ajunul plecării în Germania? Nu cumva operațiunea era în desfășurare înainte de ordonanță? “Recrutorii” știau dinainte că se va da Ordonanța militară 7? Sau poate chiar “recrutorii” au scris ordonanța și guvernanții sunt doar niște marionete?
– “Recrutorii” aveau baze de date personale? Cum au reușit să-i găsească pe zilieri, când târgurile de oferte pentru “căpșunari” durează cu zilele?
– Cine este entitatea care a avut puterea ca în 3 zile să obțină și autorizațiile de zbor și culoarele de zbor pentru avioanele charter de la aeroporturile Iași (IAS), Timișoara (TSR), Sibiu (SBZ), Cluj (CLJ) și București (OTP) spre destinațiile Berlin (SXF), Düsseldorf (DUS), Köln (CGN), Frankfurt (FRA), Hamburg (HAM), Karlsruhe (FKB), Leipzig (LEJ) și Nuremberg (NUE)?
– Și cine a fost acea “firmă” de “recrutori”, în care Asociația fermierilor germani și-a pus încrederea că va umple cu zilieri avioanele Eurowings, sucursala Lufthansa? Dacă avioanele se întorceau goale din România?
– Când zilierii s-au adunat la locurile de plecare a autocarelor, în noaptea de 8/9 aprilie, nu i-a întrebat poliția ce caută noaptea pe stradă, în grup mai mare de 3 persoane?
– Autocarul nu este spațiu închis, cum prevăd Ordonanțele Militare? Deci e interzis să stăm în curtea bisericii, la 2 m unul de altul, dar e voie să ne înghesuim în autocar unul lângă altul, o noapte întreagă?
– Cum au călătorit autocarele toată noaptea fără să le oprească poliția pe drum? Au avut antemergători de la poliție? Sau poliția și jandarmii au primit Ordin de Zi pe Unitate să întoarcă capul, dacă văd autocare în noaptea de 8/9 Aprilie?
De ce nu au fost oprite și verificate autocarele? Pai nu meritau amendați și bătuți de poliție dacă se duceau la un parastas? Zic parastas, că la înmormântare nu au voie mai mult de 8 persoane. Dar în sclavie la Merkel se poate în grup mai mare de 8 persoane!
– Ce documente justificative de călătorie aveau autocarele și pasagerii, din moment ce mulți au semnat contractele de muncă pentru Germania abia la aeroport?
– Când a izbucnit scandalul, premierul Ludovic Orban, fără nicio cercetare, a indicat vinovatul: directorul aeroportului. Orban a dat astfel semnalul în Sistem să nu se caute alți vinovați. Deși cei 2000 de oameni nu au picat din cer în parcarea aeroportului. Care nici nu este a aeroportului, ci a Consiliului Județean Cluj, condus de baronul PNL Alin Tișe.
– Deci Orban a hotărât că nu trebuie deranjate nici firma de recrutare, nici cea de autocare, nici prefectul de Cluj, nici Inspectoratele de Poliție din Cluj, din județele de origine ale zilierilor și cele de tranzit spre Cluj.
Oare de ce?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here